Benvolgudes famílies,

En aquests moments, quan l’any comença a acabar-se, ens omple d’entusiasme poder compartir amb vosaltres una iniciativa molt especial: com ja portem fent uns anys, estem venent loteria de la Grossa de Cap d’Any.

Ara, potser us pregunteu: per què venem loteria? La resposta és senzilla i important: amb la vostra ajuda, els monitors i monitores podem finançar una bona part de les nostres Colònies i activitats fonamentals.
Per fer-vos la vida més fàcil, hem distribuït la loteria en diversos punts:

  1. La trobareu en establiments col·laboradors del poble (la llista la trobareu sota del cartell).
  2. Ens podeu visitar els dissabtes a la tarda a l’esplai.
  3. Contactar amb nosaltres directament responent aquest correu, o a través del nostre Instagram.

Però més enllà de vendre números; és una manera de mostrar el vostre suport cap a l’Esplai, un gest que valorem enormement. Cada butlleta és una mostra de confiança. A més, com diuen, qui no arrisca no guanya: no perdeu l’oportunitat de contribuir a una bona causa, i potser fins i tot tenir sort!

Adjuntem el cartell d’aquest any. Us animem a donar-li una ullada, compartir-lo, i parlar-ne amb els vostres coneguts. Amb l’ajuda d’aquestes aportacions, l’esplai pot seguir any rere any.

PREU DE BUTLLETA: 5€

Establiments col·laboradors on podeu trobar la nostra loteria:

Aprofitem per donar-los-hi les gràcies per aquesta tasca que estan realitzant de manera voluntària. 

Gràcies per estar-hi sempre, per la vostra confiança i suport.
Esperem comptar amb el vostre suport un any més. De tot cor, gràcies.

Una forta abraçada,

Equip de monitors i monitores de l’Esplai del Casal Riudomenc